Zamówienie nr 2 na projekt NFOŚiGW


Postępowanie ofertowe nr 2/05/2018
na dostarczenie wyposażenia stanowiska pracy oraz wyposażenia warsztatu

Dane Zamawiającego

Firma Anteeo – Łukasz Izbaner Dostawcy Produktów - zamówienie numer 2_05_2018 w ramach realizacji projektu pn. „Zastosowanie metod sztucznej inteligencji (AI) w połączeniu z koncepcją Internet-of-Things (IOT) do pomiaru i kontroli gospodarki energetycznej w budynkach” współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową nr 47/2018/Wn02/NE-oa-ku/D z dnia 16.03.2018.

Dane Zamawiającego:

Anteeo – Łukasz Izbaner
ul. Kwiatowa 25
86-010 Koronowo
NIP: 967-063-95-36
REGON: 340370280

reprezentowana przez: Łukasza Izbanera - właściciela
 

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania ofertowego jest zakup oraz dostarczenie zamówienia do siedziby firmy:

Anteeo – Łukasz Izbaner
ul. Dworcowa 35
86-010 Koronowo

e-mail: biuro@anteeo.com.pl
nr tel:+488 52 382 46 61 / +48 730 989 303
 

Wyposażenie stanowiska pracy

1. Krzesła biurowe:

  • ilość 6 szt.;

  • Nowe, nie powystawowe;

  • miękkie, tapicerowane siedzisko;

  • oparcie siatkowe;

  • oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1;

  • kąt wychylenia oparcia 20˚, przy 11˚ odchylenia siedziska;

  • możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach;

  • zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika;

  • płynna regulacja wysokości krzesła za pomocą podnośnika pneumatycznego;

  • regulacja siły oporu oparcia;

  • regulacja wysokości siedziska;

  • regulacja głębokości siedziska;

  • podłokietniki regulowane w 3 wymiarach;

  • stały, tapicerowany zagłówek;

  • samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub do powierzchni twardych;

  • Podstawa aluminiowa lub lepsza;

  • krzesło powinno posiadać certyfikat potwierdzający, że podczas całego procesu produkcyjnego tkanin(y) nie zostały użyte substancje szkodliwe dla zdrowia.

2. Usługa adaptacji i modernizacji istniejących stanowisk pracy:

  • ilość – 3 komplety;

  • wymiana istniejących blatów roboczych;

  • zaplanowanie i zaprojektowanie możliwości zorganizowanej przestrzeni na kable zasilające.
     

Wyposażenie warsztatu

1. Stół warsztatowy;

Jeden solidny nowy stół warsztatowy, o parametrach:

  • ilość – 1 szt,;

  • nowy nie powystawowy;

  • wymiary 200x70x85h;

  • stelaż wykonany z profilu zamkniętego 40x40 o grubości 2,0mm i 20x40 o grubości 1,5mm;

  • blat stołu wykonany ze sklejki bukowej o grubości 40mm

  • nogi stołu wyposażone w stopki poziomujące;

  • wraz z szafką z 3 szufladami x 160;

  • wyposażony w ściankę perforowaną o wysokości 162 cm (3 panele po 90 cm);

  • wraz z dodatkowymi pojemnikami i organizerami:

  • 20 pojemników 0,5 l o wymiarach 157 x 101 x 74 [mm];

  • 5 pojemników 1,6 l o wymiarach 224 x 144 x 108 [mm];

  • Zawieszki do płyty perforowanej: 1x cynkowana do kluczy nasadowych; 1x cynkowana do kluczy płaskich, 2x cynkowana do wkrętaków; 2x cynkowana do wierteł, 1x cynkowana uniwersalna 160 mm typ C; 1x cynkowana uniwersalna 150 mm typ UW

  • Gwarancja na 36 miesięcy.
     

Składanie oraz wyłonienie najlepszej oferty

1. Termin składania oferty mija z dniem 18.05.2018.

2. Wziąć udział w postępowaniu ofertowym mogą firmy mogące wystawić fakturę VAT za zrealizowanie zamówienia.

3. Realizacja zamówienia oraz dostarczenie sprzętu do siedziby firmy Anteeo musi odbyć się do 22.06.2018.

4. Gwarancja na przedstawiony sprzęt została zawarta w szczegółowych danych.

5. Kryterium wyboru najlepszej przedstawionej oferty będzie analizowana pod względem dwóch składników:

a) wartości zmówienia: 90%;

b) terminu dostarczenia zamówienia liczony od daty wystawienia zlecenia lub podpisania umowy: 10%.

6. Złożenie oferty na zrealizowanie postępowania ofertowego należy składać:

a) osobiście w siedzibie firmy, która znajduje się pod adresem:

Anteeo - Łukasz Izbaner
ul. Dworcowa 35
86-010 Koronowo

do pani Kamili Maciak

b) poprzez adres e-mail: biuro@anteeo.com.pl

7. Informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie

przekazana oferentom telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.

8. W przypadku, gdy żadna z ofert nie spełni wymagań technicznych i handlowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty, która w najwyższym stopniu spełnia wymagania Zamawiającego.

9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10. Pytania oraz uwagi dotyczące zapytania ofertowego proszę przesyłać drogą

mailowaną na adres biuro@anteeo.com.pl.

11. Płatność za dostarczone zamówienie będzie realizowana w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

12. Podpisana faktura VAT pełnić będzie potwierdzenie dostarczenia zamówienia do siedziby Anteeo – Łukasz Izbaner.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia trwania postępowania bez podawania przyczyny.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej